Adventsprogramma 2022 KIDSkerk

De Kidskerk zullen dit jaar weer met de kinderen een adventsproject doen. Hier is al een hele mooie ster voor geknutseld die voorin de kerk zal komen. Maar die ster heeft verassingen, welke? Dat gaan we nog niet verklappen.

Alle kinderen zijn de vier adventszondagen welkom in de Dorpskerk om 9:30 uur.

We gaan luisteren naar de verhalen maar ook knutselen. Dit jaar zullen we iedere week een mooie hanger maken voor in de kerstboom. Zodat met Kerstmis de kerstbomen in de kerk hopelijk vol zullen hangen met mooie hangers gemaakt door de kinderen. Het gaat deze adventsperiode over Liefde en niet zomaar een liefde maar de liefde van GOD. We horen uit de verhalen van Lucas dat GOD van ons houd.

• 27 november zullen we Schrikken van GOD zijn liefde.
  • 04 december worden we verrast door GOD zijn liefde.
  • 11 december gaan we GOD zijn liefde proberen te leren begrijpen.
  • 18 december krijgen we een teken van GOD zijn liefde.

Om met Kerstmis te zien dat hij zijn liefde aan ons laat zien met de geboorte van Jezus. We hopen natuurlijk dat jullie allemaal weer komen en samen met ons op weg gaan naar Kerstmis.

De leiding van de Kidskerk.