Family-event Hosanna

Zaterdagavond 2 november geeft christelijk gemengd koor Hosanna een muzikale avond in de Vaassense Dorpskerk. Het concert begint om 19.30 uur en de kerk is open vanaf 19.00 uur.
Die avond zal het koor een gevarieerd zangrepertoire ten gehore brengen. Naast het optreden van het koor zullen ook kinderen en kleinkinderen van koorleden optreden. Met de eigen inbreng daarvan en keuze van muziek zal het een bijzonder accent aan de avond geven.

De algehele leiding is in handen van de enthousiaste dirigent Bea Schreurs.
De begeleiding zal verzorgd worden door:
Henk van der Maten – orgel
Gerrit Koele – piano.
Als solisten zullen optreden:
Beert van Oene en Bert Smedinga

Kaarten voor deze avond zijn vooraf verkrijgbaar bij de koorleden en Kerkelijk Centrum “de Rank” aan de Torenstraat 15. En uiteraard voorafgaand aan het concert vanaf 19.00 uur in de Dorpskerk. De kaarten kosten vijf euro en daarvoor krijg u in de pauze koffie, thee of fris aangeboden.