MessAge-dienst met Alemet

Zondag 25 juni 2023 wordt in de Dorpskerk in Vaassen weer een laagdrempelige, eigentijdse MessAge-dienst gehouden. Ds. Hans van Ark zal deze dienst voorgaan en gospelkoor Alemet uit Oene verleent medewerking aan deze dienst. Het koor zal ook de samenzang begeleiden. Het thema voor de dienst is: GIRL POWER.
Ds. Hans van Ark is geen onbekende in de omgeving. Hij heeft een vlotte en directe manier van preken die velen aanspreekt en is sinds 2020 predikant in
Vorchten. Ook in de politiek laat hij zijn sporen na, want hij is CDA-fractievoorzitter in de gemeente Heerde en voormalig Statenlid in de Provincie Gelderland. Eerder zette zij zich in voor scouting Nederland en gaf hij leiding aan het missionaire werk vanuit de Protestantse Kerk van Nederland.
Het koor Alemet is in 1978 opgericht en bestaat momenteel uit 25 leden. De naam
Alemet is terug te vinden in de Bijbel en betekent “Jeugdige Kracht”. Maarten
Barneveld dirigeert het koor sinds september 2022. Alemet wil een koor zijn dat
het evangelie uitdraagt in de wereld en zingt een breed repertoire aan liederen, van
Opwekkingsliederen tot Negro Spirituals.
De dienst begint om 19.00 uur, maar vanaf 18.30 uur is de kerk open en kan eerst
een kop koffie/thee of fris worden genuttigd. Wees welkom, het belooft weer een fijne
dienst te worden!