De coronapandemie en de oprukkende Britse coronavariant hebben de overheid doen besluiten de maatregelen daartegen verder aan te scherpen. De (te verwachten) situatie is dermate ernstig dat dit nodig is. Als gevolg daarvan heeft de kerkenraad besloten vanaf nu voorlopig alleen nog online-diensten te houden.

Met pijn in het hart en na lang wikken en wegen zijn we hiertoe gekomen. We willen onze maatschappelijke verantwoordelijkheid niet ontlopen en tegelijkertijd beseffen we dat samenkomen rond het Woord en gebed voor overheid en samenleving meer dan nodig is.
Vanaf zondag 24 januari 2021 zullen de diensten dus plaatsvinden zonder kerkgangers en alleen in aanwezigheid van mensen die nodig zijn om de dienst te houden en de livestream te verzorgen.
De reserveringsmogelijkheid op de website is afgesloten zolang we alleen online diensten houden.